آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان

در سال ۱۳۵۹ چهار شرکت هوایی ایر تاکسی، پارس ایر، ایر سرویس و هور آسمان ادغام شدند و شرکت هواپیمایی آسمان تشکیل شد. این شرکت در سال ۱۳۸۱ به صندوق بازنشستگی کشور واگذار شد و هم اکنون برای پوشش بیشتر شبکه پروازی خود، سه مرکز در شیراز، تهران و مشهد دارد. به همین دلیل شاهد رشد و توسعه بیشتر خدمات این شرکت بوده ایم. مانند نرخ صعودی جابجایی مسافر، گسترش شبکه پروازی، جذب و آموزش نیروی متخصص، ساخت آشیانه ها و کارگاه های متعدد مهندسی تعمیرات، دریافت گواهینامه های بین المللی و عضویت در سازمان های جهانی مانند یاتا.بلیط های شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به دیگر ایرلاین ها قیمت مناسب تری دارند و شما می توانید بلیط هواپیما آسمان را از سامانه بلیط اینجا تهیه کنید.

جهت رزرو بلیط هواپیما ، قطار ، تور ، هتل و دیگر خدمات مسافرتی کلیک کنید.
و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۱۵۱۱۵۰۲۶۷
آسمان

ناوگان هواپیمایی آسمان

هواپیمایی آسمان دارای چندین فروند هواپیمای تخصصی در انواع کلاس های پروازی می باشد که در بلیط اینجا به معرفی آن ها می پردازیم :

ایرباس A320 : بیشترین وزن پروازی (KG) : 75,500
ظرفیت : ۱۶۴ – ۱۵۶ / تعداد : ۵ فروند
ایرباس A340 : بیشترین وزن پروازی(KG) : 260,000
ظرفیت : ۲۴۰ نفر / تعداد : ۱ فروند
هواپیما BOEING 727
بیشترین  وزن پروازی(KG) : 86,400
ظرفیت : ۱۷۲ / تعداد : ۳ فروند
هواپیما BOEING 737
بیشترین وزن پروازی(KG) : 62,822
ظرفیت : ۱۴۴ / تعداد : ۲ فروند
هواپیما FOKKER 100
بیشترین وزن پروازی(KG) : 44,450
ظرفیت : ۱۰۹ – ۱۰۰ / تعداد : ۷ فروند
هواپیما ATR 72
بیشترین وزن پروازی(KG) : 22,000
ظرفیت : ۶۶ / تعداد : ۵ فروند

مسیر های پروازی

شرکت هواپیمایی آسمان در حال حاضر به ۵۳ مقصد داخلی و خارجی به طور منظم پرواز دارد.

  • مقاصد داخلی عبارتند ازسیرجان، رفسنجان، زاهدان، ساری، سبزوار، سنندج، سهند، شیراز، چابهار، طبس، عسلویه، قشم، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان. لار، لامرد، مراغه، مشهد، نوشهر، آبادان، اردبیل، ارومیه، اصفهان، ایلام، بجنورد، بم، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، پارس آباد، تبریز، تهران، خوی، دزفول، رامسر، رشت، یاسوج ویزد.
  • مقاصد خارجی شرکت آسمان نیز عبارتند از سلیمانیه، مزارشریف، ایروان، دمشق، نجف، بیشکک، مسقط، هرات، آنکارا، دبی، دوحه، دوشنبه، کابل، کویت، استانبول، قندهار،حیدر آباد و استکهلم.
آسمان

قوانین شرکت هواپیمایی آسمان

  • مسافران در پرواز های داخلی ۲ ساعت و در پرواز های خارجی ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند. افراد دارای بیماری خاص و افرادی که سفر پزشکی دارند و باید همراه داشته باشند، باید مجوز پزشکی دریافت کنند.
  • هر مسافر مجاز است یک ساک دستی نهایتا تا ۵ کیلوگرم به داخل کابین ببرد. مسافر می تواند تنها وسایل و لوازم شخصی مثل کیف پول و اشیاء با ارزش را با خود به داخل کابین ببرد.
  • همچنین بردن مواد غذایی اسیدی مانند سرکه و آبلیمو، مواد غذایی یخ زده و مواد غذایی چسبنده مثل عسل، مربا و خرما به داخل کابین ممنوع است.
  • حمل کالاهای خطر آفرین و آسیب زننده به جان و مال مسافران مانند مواد اسیدی مثل سرکه و آبلیمو، مواد رادیواکتیو، کبریت و فندک، مواد منفجره و ادوات آتش بازی، گاز بوتان، نفت و بنزین، آهن آلات، مواد شیمیمایی سمی به داخل هواپیما ممنوع است.
  • در صورتی که کالای شکستنی با خود حمل می کنید لازم است هنگام تحویل بار به مسئول کانتر اطلاع دهید.  
قوانین و مقررات هواپیمایی آسمان

کترینگ هواپیمایی آسمان

۵۰% از سهام کترینگ آرمان ، متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان است و تمامی استاندارد های بین المللی کترینگ را دارا می باشد. 
این استاندارها که از طرف سازمان بهداشت جهانی ، تجارت جهانی و نیز اتحادیه اروپا ، بر آن تاکید شده است ، بصورت الزام در صنعت کترینگ دنیا مطرح می باشد.

کترینگ هواپیمایی آسمان با دریافت گواهینامه حلال و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و وزارت بهداشت از ان دسته اقدامات بسیار ارزنده کترینگ شرکت هواپیمایی آسمان است که فقط برخی ایرلاین های معتبر این مجوزها را دریافت نموده اند.
این کترینگ ، در تلاش است که منوی غذایی خود را افزایش داده و انواع غذای رژیمی و مخصوص کودکان را به بیافزاید و نیز شرایطی را فراهم آورده است که انتخاب غذا به در خواست مسافران باشد.

جهت رزرو و خرید بلیط هواپیمایی داخلی یا خارجی ایران ایر ، می توانید از سایت بلیط اینجا اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.: rahetoos@
کترینگ هواپیمایی آسمان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها